Nessie har dött!

Under avdelningen ”you can’t make this stuff up”: 85-åriga Robert Rines ger upp sitt 37-åriga sökande efter Loch Ness-odjuret. På sistone har han inte haft så mycket tur att hitta några spår:

”Trots hundratals kontakter med ekolod genom åren så har spåret nu kallnat och Rines tror att Nessie är död, ett offer för den globala uppvärmningen.”

Ja, vad skall man säga? Jag gillar läsarkommentaren i slutet:

”Jag är rädd för att om vi inte stoppar uppvärmingen snart så kommer den också att ta livet av Bigfoot och Elvis.”

3 Responses to Nessie har dött!

  1. emelie skriver:

    har nessie dött:( det kan inte vara sant:(

  2. emelie skriver:

    jag vill veta mer fakta om han kan jag få veta mer?:)

  3. Sissela skriver:

    Jag hatar global uppvämining, hon var något av det mest fantastiska vi hade, om vi fortsätter som vi gör så kommer allt likande oxå att försvinna!

Kommentera

